Saturday 22 May 2010

Roadkill




Nu am mai iesit de multa vreme la o tura de poze doar ca sa ies la o tura de poze. Mai alaltaieri, insa, am facut un ocol destul de mare in drumul meu spre casa, doar ca sa mai fotografiez un subiect - doua. Am incercat si o metoda de "imbatranire" a imaginii cu ocazia asta. Nu mi se pare ca a iesit nu-stiu-ce, dar macar am mai pus mana pe aparat si cursorul pe healing brush.

Comentariu offtopic: Ma simt la fel ca porumbelul din imagine. Am prins o raceala acum vreo doua zile si buruiana afurisita nu vrea sa moara. Pe langa asta, s-a facut frumos dupa aproape o saptamana de ploaie si (cand toti prietenii mei au iesit la o rola, o bicicleta, o poza sau o bere) eu trebuie sa stau acasa si sa simt cum mi se desprinde calota craniana. Reality sucks!

Cam atat de data asta... Ma duc sa imi suflu nasul.

Bonus:



R

No comments:

Post a Comment